Thursday, 6 September 2012

Hello i'm September




sekejap je dah masuk bulan september . bulan jugak macam masa bergerak tanpa henti . specialnya bulan 9 ini bulan hari jadi ayah saya yang ke 54 . bulan ini jugak saya menempuh midterm buat pertama kalinya . selalu dengar kakak je cakap midterm midterm but my turn  . risau pun risau tambah lagi subjek bahasa asing iaitu Perancis  . paper perancis petang tadi .alhamdulillah boleh jawap .malam semalam menangis sambil otp dengan emak .mak abah pesan buat yang tahu .usaha tu penting . aku tahu mak abah mengharap yang terbaik untuk aku .aku pun tak nak hampa kan dorang .bayar mahal pastu nak tak nak je belajar . Harap dapat menghabis diploma Human resource dengan jayanya .
Guys wish me luck :D

bulan september ni jugak i found one song for crush . enjoy guys :D

By Akira Shukri & Hez Hazmi






Happy September 


Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

No comments:

Post a Comment

Please put some massage to me :)