Saturday, 4 August 2012

Days by days



Semuaa,bosan kan harini ? bagi saya lahh .awak semua mesti dok main mercun or baru balik dari terawih .few days ni ada orang tua kacau kat twitter ,dia meraban bla blabalaa .tak boleh tahan bila dia cakap saya dengan aliff ada apa apa ke ? arol arol ,macam budak budak tauu.siap nak buat hantaran macam mana lahh .apa lahh .haih kenapa lah si arol ni jadi macam tu kan ? nak kata muet dah habis dah ,ni mesti faktoe usia yang semakin dah tua .idakk ? hahahaha.


okaylahh dari kita cakap hal kat atas tu buat sakit perut je .kita sekarang sambut ramadhan yang ke 16 .alhamdulillah 15 ramadhan tak jadi apa apa .Allah beri peluang pada kita agar mesyukuri segala nikmat yang diberinya ,act.tak ramai yang tahu pasal bunyi kuat dekat langit pada 15 ramdhan .masa malam 15 ramdhan tu saya tak sedap hati .sampai saya baca dan mendengar bacaan yassin berkali kali . sangat tenang lepas baca yassin. sekarang ni kita lupakan pasal benda ni . lagi  berapa minggu kita akan menyambut hari raya , tahun saya sambut biasa biasa je .tak meriah macam tahun lepas .hati nak raya pun tak ada lagi ,heee . mungkin dah kolej semangat nak raya pun tak kuat sangat. saya duduk dekat je dengan family bukan jauh berbatu batu pun . tahun ni insya'allah boleh la bawak tok wan and tok pergi beraya .sebab kereta besar akan dapat .syukur apa yang abah inginkan akan dapat sama seperti kami sekeluarga .setiap manusia ada keinginan samalah seperti kami .muehehhehe . mungkin terlalu awal saya ucapkan selamat hari saya .insya'allah saya akan update blog 1 weeks before raya and sehari sebelum saya otw balik kampung .tahun ni balik raya kami keturunan mansor akan buat kenduri .sempena sepupu saya pergi mesir lepas raya . tahniah wani ,kau memang layak dapat benda tu .aku harap kau sentiasa selamat disana amin. Azwanni or wanie sepupu saya .keluarga dia susah ayah dia adik mak saya . dia memang layak pergi saya . 11A kot dia dapat time SPM .antara saya ,wani dengan ayu . wani dan ayu pandai ,bukan saya bodoh cuma kurang pandai . hopefully korang sentiasa berjaya . .ehh kenapa tiba cakap pasal benda ni pulak .nampak sangat dah tak ada idea nak tulis apa.

apa apa pun hidup mesti berdikari dan berjaya lepas raya nanti ada kenduri .insy'allah saya akan snap gambar banyak banyak untuk tontonan semuaaa .sebelum mengundur diri saya ucapkan ....

**WASALAM**.

Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

No comments:

Post a Comment

Please put some massage to me :)