Sunday, 29 July 2012

M E R E K A

hello semuaaaa,today i would like blablabla .ayooo ,malaslah nak speaking omputih . saya tak tahu . berbalik pada cerita asalnyaa . saya nak ceritakan blogger kesayangan saya .separuhnya semestinya anda kenal ada separuh samar samar dan lagi sebahagian langsung anda tak kenal.nama pun nak memperkenalkan blogger kesayangan kann . 

Blogger yang saya sayang ialah kawan saya sendiri .nama dia Azmira sekarang dia belajar di UITM chendering *tak tahu nak eja laa* now dia dah jarang update blog so sad . hari  tu webcam dengan dia lebih satu jam .hahah ,Kalah webcam dengan pakwe you alls .Azmira blogger tak terkenal pun .dia kawan kelas saya .mata dia bulat macam ikan buntal .hoiii aku ni kutuk dia pulak .maaf azmira . maklumlah dia bakal designer baju batik di negara kita nanti .aminn ..

blogger kedua yang saya suka bukan sayang yee .setiap ayat maksud dia berlainan .korang mesti tahu kann .Dengar nama pun ohh dia ke .hebatkan .pepandai kita jee .nama dia Aliff haikal dari johor . start jatuh suka dengan blog dia awal tahun 2011 . masa tu nerd nerd lagii .hahhah.jangan marah yee bruno mars . cakap pasal mars tibe2 terasa nak pergi planet tuu ? *chopp ada ke planet nama mars .maklumlah dah lama tak belajar pasal planet planet nii .lupaa dahh .sekarang aliff akan belajar di unisza dannn bakal  akauntan .betul tak saya eja ? pedulikannyaaaa!!! .selamat maju jaya aliff haikal :P 

Blogger ketiga . yangg nii dia sama dengan saya .suka kucingg kalau boleh nak jatuh cinta dengan kucing .serius bila bercakap dengan kucing tension kita akan berkurang dan seolah -olah kucing tu paham apa yang kita cakap kan betul tak arol mubin ? ehh lupa nak kenalkan .HELOOOO yang ni nama dia arol mubin ,kenal dia bila ehh ? entah laa lupaa laa . jarang ke blog diaa .tapi lately ni saya rajinn . blog comel macam tuan dia . .dia kalau saya puji suka tak suka apa yang saya buat .*paham tak ? pepandai awaklaaa .Dia dah buat  MUET .huntung diaaaa . nak ajarkan yyee ? saya ajar awak perancis awak ajar saya omputih .

hahahha .okayylahh mata saya makin sepet . terima kasih sudi baca :) .

*Wassalam*

Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

4 comments:

  1. Eh? Betul-betul! Kucing ialah kawan yang terbaik untuk selamanya. Saya nak bangkang statement "blog comel macam tuan dia"! Bila masa tuan dia jadi comel? Tak tahu pun! Bhahaa! *Tak faham* Tak nak bahasa Perancis, ajar bahasa Arab boleh tak? Hehehe! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. alalaaa,arab saya tak amek laa .perancis laa ehh ehh ? bolehh laaaa .tak dengar kalau arol nak bahasa arab jugak . lalallalalallala :P,aroljangan lupa follow back belog omeyy saya nii :)

      Delete
  2. Pepandai je . mana ada bila orang sebut ALIFF HAIKAL dorg akn cakap ' Oh dia ke ? ' eee shakira tipuu . hahaha :p

    eh dah bangun belum dari jatuh ni ? kesiannyeee , nak haikal tolong angkatkan tak ? :p

    HAHAHA bruno mars lah sangat kan . dah takde dah mars2 ni >.<

    Thanks shakiraa , insyaAllah haikal belajar pandai2 kat Unisza tu . insyaAllah . Bakal akauntan ? dengan izin Allah ! hehe ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shakira tak tipuu yee , kawan shakira kenal aliff tauu , cakap je blogger lelaki belum habis cakap dia dah tahu , tak percaya sudahhh . tak payah angkat ,dah tahu nak bangun sendiri . BRUNO MARS DATNG MALAYSIA PLEASE :P .saya doakan selalu , alifff sila silaa la doakan saya *meminta orng doakan tu baik atau tidakk ehh ??

      Delete

Please put some massage to me :)