Monday, 2 July 2012

I'm Junior


Selepas seminggu memulakan hidup sebagai pelajar dan junior .buat masa ni tidak ada lagi sebarang kerja atau presentation .alhamdulillah aku dapat group 11 dalam HR .tadi baru check list nama. tak sama pun dengan kawan yang lain .agak sedih dah terkilan pun ada .apa kan daya .semua tu dah takdir .hehheh .ayat tak boleh blaa la derr .apa pun life kat ktpm ni tak ada la hebat sangat .aku lah junior yang paling malang .hahah .malang ke ? sebenarnya tak punn .puingg puingg .sekarang aku dah duduk rumah sewa .dah tak tumpang rumah  sewa kakak dah .kecoh rumah pasal aku tumpang tidur n mandi .berapa hari je punn .pada mulanya ingat kawan kak ngah yang bersal dari kdah tu baik .rupanya tidakk . jangan sangka pilihan ustazah baik sangat .kesian dekat kak ngah . aku tumpang tido n mandi ja .kalau dorang tu boleh ja basuh baju boyfriend depa .teruk kan ? yang bukan muhrim nak pulak tolong .sengal ! .sudah pasal budak yang tak bertamadun ni .kayy .masa orentasi semua okay2 je tapi masa hari last hari yang paling malang bagi abang dan akak2 fasi kerana kami tak retri nak hormat perhubungan antara kawan . aku dapat pulak group yang macam phhffttt jee tak ada hati agaknya .orang tengah-tengah sedih boleh pulak dia gelak .sampai kene tegur dengan akak fasi .padan muka dia .
kay lah semua aku malas nak taip panjang menjelar .bukan ada orang baca pun .kay byee 


 ***Wassalam ***
  • maaf kalau bahasa kelam kabut ,nak cepat 

Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

4 comments:

  1. Hye Junior !!! hehe Goodluck kay

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye senior .goodluck too . life kat unisza .tabik gila kat aliff .

      Delete

Please put some massage to me :)