Monday, 25 June 2012

Last Day

heeyyouuuu semuaa .harini hari last saya bersama parents .sudah 18 tahun tak pernah berenggang dengan mak abah .padahal dekat je .tapi dekat pun lain bezanya .tak tinggal satu rumah ,tak makan sama-sama  dan banyak lagii .Tambah lagi  aku ni anak manja .hehehee.Esok dah nak daftar KPTM sangat nervous +seronok .Ada kawan dari langkawi ,melaka , terengganu dari KL pun ada . zaman moden macam semua boleh .hehehe..Saya dekat sana nanti harap dapat kawan yang baik ,Lecturer yang baik , housemate yang baik , dan dapat BFF  yang baik .hahaha . Hahaha .tak sabar menanti hari Esok .Malam ni dah nak balik Cheras ,esok pagi terus pergi daftar .kalau tolak dari sini mesti jam .mulai esok angah akan jadi driver  aku selama seminggu .seminggu ja bukan setahun bukan 3 tahun .hehehe.dalam masa 6 bulan ni angah akan jadi senoir aku angah dah kata siap-siap dah nanti dekat sana pakai elok-elok .aku femes kat sana . *haktuiihh nak muntah hijau aku rasa * heheh .baik lah adik kan baik mesti dengar cakap kakak. Hahaha .kays lh korang .aku nak out .thank siapa yang jenguk blog saya .

Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

No comments:

Post a Comment

Please put some massage to me :)