Monday, 7 May 2012

I'M NOT CRY JUST SAD


            

Malam yang sedih buat aku mungkin selama-lamanya ?Tak ada siapa tahu aku tengah sedih sebab tak dapat belajar under kerajaan .Sedih ..sedihh .apa boleh buat tak ada rezeki nak belajar under kerajaan .sob..sobb...Tapiiiii nasib baik boleh buat rayuan .itu pun kalau nasib aku baik laaaaa .






tapi kalau difikirkan belajar dekat mana-mana pun sama je yang penting usaha .Kak ngah cakap dekat mana mana pun kita boleh sambung belajar asalkan niat dihati nak cari ilmu .

Kepada kawan yang dapat tu aku tahu korang gembira tapi please jangan la nak Printsreen sebab dapat tawaran sambung belajar dekat uitm .bukan saja aku terasa mungkin orang yang tengok pun terasa jugak .terasa apa ?terasa sedih laaaaa .

lagi satu hal yang aku sedih sebab azmira dapat tawaran belajar dekat uitm .aku bukan sedih sebab terasa tapi aku sedih tak dapat nak sambung belajar sama dengan dia .kita dah janji tapi apakah daya .

Apa pun pilih utama aku masih lagi KPTM .
Apa-apa pun aku tetap sedih :'(
wassalam

Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

2 comments:

  1. xpe dik..xsemestinya ipta menjamin masa depan kita..ipts pun blh dik..akak msuk uitm tp akak keje bukan bidang akak belaja uitm dulu..rezeki mane2 Allah bg..tp akak syorkan adik belajar kat kolej perubatan or kolej katering ke..sb dulu akak kerja kat kist..bdk2 msuk kist kebayakan gagal ipta..tp bila dh belajar nursing,medical assistant smua kua dpt keje best2..doa byk2 k..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulahh .kalau boleh nak sangat uitm .tapi uitm selalu bagi kos yang kita tak suka .kalau nak amek medical parents tak galak kan .sekarang ni amek kos HR kat kptm kuala lumpur .tak tahu la boleh bawak ke tak .betul tu doa banyak2 .thanks akak :)

      Delete

Please put some massage to me :)