Tuesday, 8 May 2012

Thank You Cikgu! Giveaway by Mala Nasohah


kalau nak join boleh click sini 

heyyy semuaa saya ditag Cik Pensil .thanks yee .mula-mula malas sangat nak join .tapi bila baca "Luahan rasa terima kasih kepada guru " jadi saya tak nak la lepaskan peluang ini .nak taip panjang-panjang itu pun kalau owner yang buat GA ni nak baca sampai habis .

Kejayaan setiap manusia mesti ada tulang belakangnya kalau suami Berjaya wanita adalah tulang belakangnya  .bagi saya kejayaan seorang pelajar kerana tulang belakangnya milik seorang guru .guru? perkataan yang semua orang tahu .bagi saya seorang guru juga mulia seperti seorang ibubapa .Mungkin kita selalu dengar “jadi guru sekolah apalah sangat “ sebenarnya menjadi guru lebih mulia kerana nama seorang guru bagi setiap pelajar adalah mulia .kenapa mulia ?sebab kalau tak ada ibubapa kita tak lahir didunia ni kan ? so bagi saya kalau tak ada guru tak ada manusia yang Berjaya menjejakkan kaki keluar negara .
Saya dah 12 tahun saya jadi seorang pelajar .sekarang saya dah habis belajar .perkara yang saya rindu adalah  ingin meluangkan masa bersama guru saya .2 orang cikgu yang saya sayang .puan kamariah dan puan khairunazwa .saya menjadi rapat dengan kedua-dua cikgu ini sejak 2010 .masa itu cikgu kamariah ajar art .cikgu khairunazwa pulak baru berkhidmat di sekolah saya setelah 2 tahun cuti mengikut suaminya ke Australia dia mengajar saya subjek sains .Kedua-dua itu subjek kegemaran saya ..pertama kali saya pandang dua cikgu tu saya rasa sangat selesa seperti bersama dengan ibu sendiri .kadang cemburu bila pelajar lain mendekati nya .Biasalah tak kan anda tak ada sifat ini bila tengok pelajar lain duduk gedik-gedik dengan guru kesukaan kita ...Now saya nak luahkan isi hati saya terhadap dua cikgu ni .
yang ini cikgu khairunazwa 


yang ni cikgu kamariah .

Terima kasih kepada cikgu berdua ni sebab mengajar saya .sabar dengan kerenah saya terutamanya cikgu kamariah .saya sedih masa hari serahan ilmu untuk tingkatan 5 cikgu peluk saya lama sangat sampai dorang cemburu kat sana .dan sebab cikgu kamariah saya dapat A dapat Seni .lagi bertambah-tambah sayang saya dekat cikgu .Sayang jugak dekat cikgu Khairunazwa sebab cikgu sains saya Lulus jugak kalau tak hampeh laa lagi .thanks you sooooo muacchhh .


  •  THE BEST PERSON IS YOU ..THE LUCKY PERSON IS ME ...THE GREAT TEACHER IS YOU .THE BEST STUDENT IS ME BECAUSE... THE TEACHER TEACH ME IS YOU :D
Maaf jika penulisan saya agak kurang bagus .baru belajar blogging .



Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

No comments:

Post a Comment

Please put some massage to me :)