Monday, 14 May 2012

I feel like I'm waiting for something that isn't going to happen.




update..updatee.tengah malam buta ni sesuai sangat nak update blg .selesai je solat sunat .sekarang jam menunjuk pukul 2.00 pagi .sebelum tulis entry baru singgah blog Aliff Haikal .baca entry dia yang super duper tentang kekuasan ayat kursi Allah SWT .tak sangka dengan bacaan ayat kursi tu ,selamat motor baru dia .haha.apa-apa pun kekuasaan Allah SWT tak setanding dengan siapa-siapa pun .now back to the story .susah sangat nak buat pilihan same ada nak tunggu keputusan rayuan upu atau teruskan pendirian ke KPTM .sebenarnya benda ni senang je kalau saya tetap dengan pendirian saya tapi saya ni suka ubah-ubah pendirian .teruk kan ?itulah saya .emak dah bagi green light kalau nak sambung belajar tahun depan .tapi abah itu nak cepat jee .susahnyaaaa .keputusan upu itu pulak keluar lambat sangat .aduhh .dalam kepala sekarang fikir nak ke tak itu jee .

masa rayuan hari itu aku apply kos yang aku minat .sumber manusia dengan sains komputer .sumber manusia itu dekat Universiti Sultan Zainal Abidin terengganu sangat jauh nak ke abah bagi kalau saya dapat .susahnya jadi nak perempuan ,anak bongsu lagi .haihhhh ..sains komputer pulak dekat Universiti Teknologi Mara yang ni tak tahu lah dapat kat mana .entah-entah kat kelantan . .tak tahulah dapat ke tak .kalau tak dapat terpaksalah ambil KPTM itu .haihhhh .kesian pulak dekat mak kalau amek .mula-mula masuk memang kene bayar mahal .satu lagi hal setiap bulan nak bayar sewa hostel lagi .kalau murah tak apa .ni nak dekat 200 .KPTM ingat pelajar ni kaya ke ? .Emak runsing nak cari duit .kadang cakap jugak dekat mak kalau tak ada duit tak apa ,adik tak payah sambung sebaliknya saya yang dimarahinya ..biasalah mak ayah mana yang tak nak tengok anak dia berjaya .


Jika itu yang kau tentukan akan aku terima 


Kepada blogger doakan yang terbaik untuk saya okayy .sayang semuaaa .

*wassalam*

Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

No comments:

Post a Comment

Please put some massage to me :)