Wednesday, 16 May 2012

Dia separuh daripada saya !


Pon ..Ponnn ..
bagi laluan bagi laluan .hyeee semuaa .sempena hari guru saya nak ucapkan SELAMAT HARI GURU pada guru-guru kat dunia ni terutamanya guru kesayangan saya iaitu Puan Kamariah ,Puan Roziah ,Puan khairunazwa .Puan Hasani ,Puan Shanti , Cik Kho Ling Ling ,Ustaz muhd asyraf ,Encik Suhaimi , encik megat dan bekas guru english saya Encik Rashid .tak lupa jugak guru -guru tadika saya dah lupa nama tapi masih ingat tadika kemas kampung medan batch 1994 ,sekolah kebangsaan taman medan dan sekolah menenggah kebangsaan taman medan ..dan kepada guru yang bakal jadi cikgu terutamanya saudara  seagama iaitu kak tasha thanks sebab balas dan retweet saya .hehee 

maaf gambar tak seberapa memang selalu maam ni 
sila katakan anda cemburu hahahaaak 
berbalik pada asal sayang nak ceritakan pasal cikgu saya satu demi satu .tak suka ? tekan ctrl+w okayy .adik manis ,abang manis kalau anda baca apa yang saya tulis insya'allah lagi manis macam muka kumpulan one direction tu sape ehh nama dia zayn malik ? hah ,lebih kuranglahh .

guru yang pertama menjadi pilihan : 
  • Puan kamariah the best teacher yang saya kenal ,dia baik dia lah banyak tolong saya sampai dapat A dalam seni lukis .kau ado ?tak ado kan .dah shut up .cikgu kamariah seorang yang simple ,kemas tapii satu je kadang mengada sikit .ops ..cikgu jangan marah .satgi saya puji cikgu biar lambung tinggi2 .kihkih .perkara yang saya suka dengan cikgu adalah kami sekepala ..hahahaa.kadang bila tak ada mood nak belajar saya suka sangat lari ke bilik seni .bagi saya bilik seni tu macam bilik tidur saya .cikgu kamariah pulak saya anggap mumy hot kat SMKTM .tak ada cikgu yang boleh ganti tempat dia .love you cikgu :)

  • Puan roziah mummy yang terhot dan gojes kat sekolah kami ,.siapa tak kenal bekas pengacara berita RTM siapa ? nak kena sepak .baik cakap "kenal " baguihh .cikgu roziah mengajar saya dalam EA .wuagrrhh ,cikgu kesayangan tapi bukan subjek kesayangan saya .serius bila exam EA mesti gagal .*nangis* tapi tak pernah mengalah sampai SPM berakhir .hehe.cikgu roziah nama pun dah gojes .pakaian dia mesti tiptop meletopp .bila masuk kelas kami ada la kaki bodek yang nak bodek dia .hahaa.mummy roziah ni guru kelas kami sebab tu suka bodek .tapii saya takk .Rinduu nak tengok Handbag cikguu .tapi cikgu dah pindah sekolah sri aman .bila ?time kami dah habis SPM masa amek result hari pun orang lain yang bagi kan .sedihhh .
  • Puan Khairunazwa ,pandang sekali tak nampak kita kena pandang dua kali maklumlah cikgu sains kita ni kecik molek jee walaupun sudah jadi ibu badan mengalahkan kami semuaa .cemburuuu .cikgu Khairunazwa ni cikgu sains saya .sains subjek kegemaran saya .tapi sayang saya tak dapat amek aliran sains sebabbbnyaaaa tak layaklahhh .kuangkuang .nama pun cikgu kecik molek pakai apa pun cantikk .betul takk ? .cikgu khairunazwa baru je tahun lepas balik sini setelah berapa tahun kat luar negara .ikut suami tercinta berkerja .heheee. 
  • Puan Hasani ,masa mula dapat cikgu ni tengok nama macam lelaki tapi permpuan derrr .hahaha.cikgu yang sangat tegas .tapi baik .cikgu pendiam sebenarnya .saya pun tak kenal sangat .hehee.cikgu jangan marah ..cikgu ajar saya BM .nak tahuu tak ? saya sebelum SPM BM sangat teruk .malu nak bagitahu sebab aku pun melayu tak dapat buat yang terbaik .alhamdulillah sama spm sebenar dapat yang terbaikk .sungguh menakjubkan .hehee.cikgu hasani i love you .muahhh 
  • Puan Shanti ,satu satunya cikgu india saya .ajar sivik .bersivik2 lah saya .cikgu ni kalau masuk je mesti nak marah2 .sebabnyaa dia tak suka kelas kami .tak ada yang special tentang cikgu ni .sebab garang .heheee
  • Cik Kho ling ling ,teacher english yang sentiasa memahami kami .heheee.walaupun teacher kadang cerewet tapi dia nak buat yang terbaik untuk kami .cuma kami je yang tak sedar .tapi aku sedar .cehcehh .teacher ni saya tak sure dah khawin ke belum .kalau belum saya nak ucapkan semoga mendapat jodoh .iloveyou teacher .
  • Ustaz Asyraf,ustaz handsomeee .dulu jee handsome sekarang tak sebab dah dua anak .heheee.ustaz adalah orang yang sentiasa bercakap lembut dengan kami .kadang ada sportchek*tak tahu nak eja macam mana* dia selalu backup kami .terbaikkk .sebab tu kami sayang dia .eh bukan sebab tu je sebab dia adalah ustaz yang sportingg .
  • Encik Suhaimu .wuarghhhh matematikk tak sukaaa .jujur saya cakap selama cikgu mengajar saya ,saya langsung tak paham .saya banyak bergantung pada tusyen saje .heheheee.cikgu jangan marah .
  • Sir Rashid ,bila tengok muka dia terasa macam ada kat dalam tentera .hahaa.garang kott dia .masa mula-mula dia mengajar kecut perut bila dia masuk kelas .setelah mengenali dia sebenarnya dialah cikgu yang terbaik .tapi dia dah bersara jadi cikgu sebab nak jadi prof pulak .harap dapat jumpa lagi sir .i miss you sir .
  • Encik Megat , cikgu yang sempoi ,kalau ada perlawanan bola esoknya dia tak mengajar la ,sebab nak cerita bolah .hahaahaa.kadang suka kadang stress .biasalh cikgu sempoii .masa kami sedang berlawan dengan paper *ecehhh ayat tak boleh blar * dialah banyak yang mcg kami bagitahu cikgu sendiri doa kan 5 damai brjaya .tuptup masa result SPM keluar hampir satu kelas dapat B+ dalam sejarah .termasuklah saya .hebatkan doa cikgu .thanks cikgu 
Penat saya menaip harap ada yang suka komen heheee 

Wassalam 




Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

4 comments:

  1. Akak rindu sangat dekat mummy . korang panggil mummy eh . kitorang dulu panggil mama rozi . hihi :'B arghhh miss she a lot ! also cikgu suhaimi . guru class akak masa form4 n 5 ! :'DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaa, Kitaorang kadang panggil mummy gojes .akak tau la kan dia mcam mana .heheee

      Delete
  2. Replies
    1. manusia yang paling bertuah dalam dunia mesti cikgu dan ibubapa .mreka sentiasa berada diminda kita .tak pernah lenyap perkataan guru dan ibubapa

      Delete

Please put some massage to me :)