Tuesday, 1 May 2012

Bersih 3.0 memang bodoh !


Duniaa ..dunia...duniaa .cuba bayangkan kalau malaysia huru hara macam dekat palestin tu korang nak ?orang kafir memang selalu tamat haloba .tak cukup-cukup dengan apa yang nak dilakukan .terus terang saya cakap kalau buat perhimpuan sebesar mana pun tak akan selesai masalah tu semuaa .come on malaysia dont be like child .bila nak maju kalau asyik nak buat pehimpunan la demotrasi la.pada 28/4/2012 itu rasa sampai hye saya ni duduk dekat malaysia ke ?siapa boleh bagitahu .sangat teruk kalau negara lain pandang .Kalau sebab kita nak pilihan raya ni bersih perlu ke ada Bersih 3.0 ini?lagi huru hara adalaaaa

kata malaysia ini negara yang budi bahasa ,mana pergi budi bahasanya sebab dibayar ke ?

tak malu ke kalau muka kita terpapang kat dada akhbar ni .
sekodeng punya sekodeng tiba-tiba ternampak gambar ni 

Aishah ? memang dia pun *tak sangka weh *

kalau perhimpunan tu perhimpunan la .please jangan guna nama Allah tu .tak elok .!

*kalau anwar dan ambiga baca entry aku ni *

Kepada Ambiga :Apa lagi yang kau nak ?tak cukup-cukup lagi ke ?semua kau buat ni tak akan ada perubahan .ambiga kalau berangan nak jadi PM silakan tapi biar cara bersih tak ada apa-apa perhimpunan .dah kau kata kau nak Pilihan raya bersih ,kalau kau buat perhimpunan tu bersih ke ? bertambah kotor macam kau !!

Kepada Anwar :go to hell .jangan mimpi nak takbir negara kalau kau pun tak betul .sesat sesat .kenapa lah polis tak tangkap kau kan ?hewww .kenapa lah kau ni suka sangat buat huru hara .macam syaitan yang suka menelaga kan orang ,

baca atau tak baca aku tetap tak suka Dua A tu Ambiga dan Anwar .Pemusnah negara .




Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

No comments:

Post a Comment

Please put some massage to me :)