Wednesday, 11 April 2012

Dunia Sekarang


Dunia sekarang macam-macam boleh jadi .kalau muka tak cantek tak nak ambil kerja .kalau gemuk lagilah tak nak ,kalau yang berpenyakit lagilah tak nak langsung ..kalau macam tu sampai bila dunia tak maju .kalau asyik memilih orang untuk berkerja .aku tahu hanya sesetengah syarikat yang sebegitu .tapi fikir la banyak orang dekat luar sana perlukan perkerjaan .kerajaan pun sepatutnya memberhentikan pekerja yang sudah berusia lebih 50 tahun .bagi peluang pada yang muda untuk berbakti .masa-masa macam ni perlu kan anak muda untuk mengajar erti berbakti pada negara .kudrat orang tua dah tak sama dengan orang muda .

*Sakit hati * 

TakethisNote:Dunia takkan maju kalau kita tak berfikiran terbuka dan tak bersependapat :)


Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

No comments:

Post a Comment

Please put some massage to me :)