Thursday, 12 April 2012

Sebagai kawan aku harus gembira


selamaaatttttt malam semuaaa .todayy hari last aku jumpa azmira .Mesti akan rindu kau selamanyaaa.tapi  sekarang dah canggih macam kita boleh berhubung .lain la kalau dulu-dulu pakai surat .malam semalam malam akhir .lepak-lepak dengan azmira .even aku baru rapat dengan azmira ni tapi aku senang dengan diaaa .cepat mesra .heheee ada keserasian antara kami berdua .cehhhhh macam ayat tongah bercinto jee .azmira dia nak pergi beljar dah dekat melaka .esok dia dah kene daftar dekat UTC .harap-harap semua lancar .

azmira yang kat depan saya tuuuu .comelkan diaa ? cepat cakap comell .

act .ramai lagi yang lepak .tapi kebanyakkan nyaa semua lebih suka sendiri2 .

Azmira ,duduk dekat sana nanti jaga diri .jangan lupa aku tau .nanti kalau aku ready aku cerita semuaaa benda dekat kau .thanks sudi jadi kawan aku .





Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

1 comment:

  1. aku sayangg kau sgt-sangat !!! aku xkan lupekan kau keyhh !~ muahahahahaha <3 tengkiuu

    ReplyDelete

Please put some massage to me :)