Saturday, 7 April 2012

Malu Dengan Diri sendiri buat aku bangkit :D


helllllooooo semuaaaa .Hasrat dihati bukan nak malukan diri sendiri .tapi kenyataan harus aku terima .aku sendiri tak percaya tahun lepas memang tahun yang paling mencabar .lagi-lagi tahun itu aku SPM .memang nak kata apa pun dah tak boleh dah .hanya usaha yang aku selalu lakukan .memang aku tak sangka masa trial keputusan aku sangat teruk .sangatttt teruk .sampai aku terpaksa sembunyi kan dari mak aku sendiri ,masa tu aku tak fikir panjang tentang masa depan .bila dah kene batang hidung sendiri baru tahu .jadi kepada yang belum lagi menduduki SPM anda masih di level heaven .berusaha .jangan dah sampai kat puncak menara langsung tak tahu nak buat apa . .

Bukti keputusan aku teruk masa percubaan SPM 


klik untuk tumbesaran yang lebih bagus .

Korang nampak kan ?betapa teruk keadaan aku masa tu ..korang nak tahu ?aku baru je tunjuk dekat mak aku keputusan trial aku harini .berkat doa mak n sebab mak sudi buat kenduri sempena aku nak ambil SPM membuatkan lagi berbuah-buah kecemerlangan aku .

Masa aku tunjuk kan slip ni mak cakap 

"Ya allah teruknya keputusan trial kau adek ."

Mak semua ni berkat doa mak ,adek sayang mak .muahhhhhh .dapat kiss free harini mak aku .heheee .

*Saya sayang mak lebih dari nyawa saya sendiri *


NotaMaut :Jangan hina sekolah aku .sekolah tak bersalah tapi diri sendiri yang bersalah 




Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

2 comments:

  1. uihh . same arr . tu baru permulaan . tp jgn isau . aku ade eh . hehee

    ReplyDelete
  2. hehee .untuk kau aku pun adaa .selamat jalan miyraaa ....rindu nak tengok mata kau yang bulat tu nanti .IWMY

    ReplyDelete

Please put some massage to me :)