Saturday, 17 March 2012

Keputusan SPM membunuh aku !


Malaysia Language is cute 
hai semuaaaa .sekarang ni dah 17 march 2012  cuba hitung lagi berapa hari saja aku dan kawan yang lahir 1994 nak ambil keputusan SPM .Masa-masa macam ni la yang buat aku lagi stress .semuanyaa dok berlegar kat kepala otak aku ni .macam ada burung terbang-terbang keliling kepala tu .gitulah ...kalau dulu lepas habis jawap paper macam ni ' yahoooo.dah bebas' ..act, belum lagi bebas sebab tak ambil lagi slip SPM nya pun .hmmm .benda tu jelah asyik keluar difikiran aku ni .semua dah berlaku nak buat apa sekarang ?tunggu dan lihat je lah .sabar + tenang + tawakal + berserah 
itulah benda yang aku selalu terapkan dalam diri aku .tak banyak yang aku nak kongsikan .kalau keputusan okayy ,bagus dan gempak .boleh la buat mak ayah bangga .tahun ni aku sumpah gila tak yakin aku lulus macam sepupu-sepupu aku yang lain .sebab aku pernah yakin sangat dulu yang aku akan dapat banyak A .so 

'i don't want banana fruit two time'
okayy lah apa-apa nanti saya akan update nanti .
 
Doakan saya dan kawan-kawan saya sama ada di twitter ,di blog mahu pun diFB dan manalah agar lulus cemerlang dalam SPM 

Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

No comments:

Post a Comment

Please put some massage to me :)