Monday, 20 February 2012

Couple or Single

assalamualaikum
hari ini saya nak update pasal bercinta .bagi kau orang semua bercinta ini susah ke ?
pengakuan berani mati 'saya single lagi'
jadi saya nak bertanyalah pada kakak-kakak dan abang-abang yang sudah mempunyai buah hati ini .terasa nak buat entry ni sebab kawan .hidup dia dah macam keliru  *apalahakucakapnisilaabaikan*
mana taknya orang yang datang dekat dia orang yang tak diduga mean bekas kekasih dia laa .yang buat bertambah sulit bila kawan saya ni tak nak berterus terang yang dia tak dekat lelaki tu ..itulah satu perkara yang buat saya benci sangat nak rasa macam mana perasaan dilamun cinta .cehhh .ayat tak boleh bla.. 

Ramai yang cakap' Cinta itu kejam ' sebenarnya cinta tu tak kejam kita yang membuat cinta itu berlaku kejam .
anyway saya masih mencari jawapan untuk soalan saya itu .harap ada la orang sudi memberitahu insan yang tak seberapa tahu ni 

Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

No comments:

Post a Comment

Please put some massage to me :)