Thursday, 23 February 2012

Bosan

assalamualaikum
hari ni tak ada cerita bodoh nak cerita .tapi sebab saya bosan yang teramat saya pun jadilah stalker .haha.bukak semua FB kawan-kawan.tengah syok-syok tengok orang ternampak la seorang hamba allah yang begitu kacak  dan pandai ..bersekolah di 'ASIS' ataupun Alam shah Science  School ..dah la pandai pastu kacak .tapi tak tahu la baik ke tidak ... Nama penuh tak boleh bagi tahu ..nama ringkas je Zhafril .. muka dia comel sangat -sangat dah la putih .macam darah kacukan pulak .dia kacak tak sesuai untuk aku .hahaaa .melalut bodoh ..

                             aku harap dia seorang yang baik ..dan mendapat isteri yang baik 

Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

No comments:

Post a Comment

Please put some massage to me :)