Tuesday, 28 February 2012

assalamualaikum

hai semua ..harini kita dah tukar skin baru ..maafla ye kalau ada yang sama .hihihiii .sebenarnya aku nak cerita dekat kau..banyak sangat sangat ..tapi semua cerita tu jugak akan buat kau sedih ..demi persahabatan kita .aku terpaksa berbohong dengan budak lelaki tu .aku tak nak hilang kau ..aku tahu aku banyak kawan .tapi aku senang dengan kau walaupun kau ..mungkin kau tak senang dengan aku ..aku sayang kawan macam kau .first aku kenal kau aku ingatkan kau sombong .sungguh salah firasat aku .kau baik .comel ..tapi aku dah ada banyak sangat kawan baik .aku tak tahu kenapa kau suka kawan dengan aku .bila aku tanya kenapa kau asyik cakap aku senang dengan kau .thanks kerana sudi jadi kawan aku .walaupun ada jugak segelintir yang tak suka kawan dengan aku ..malu nak kawan dengan aku .sebab aku ni tak lah cantik sangat .kadang-kadang aku menangis kenapa aku jadi macam  ni ,syukur kau sedarkan..semua ini berlaku kerana Allah .ada hikmah setiap manusia dilahirkan cantik dan kurang cantik .

kalau kau disisi aku ?aku jugak nak berada disisi kau ..kau sedih aku selalu ada bersama kau .aku tahu kadang aku tak pandai nak jaga hati kau .. dengar cerita kau ..t


kepada Nur Shaherra Binti Ramli aku suka kawan dengan kau .sudi tak kau jadi kawan aku di dunia dan akhirat 

Tangan awak comellah ,kalau awak komen lagi lagi dan lagi comel

No comments:

Post a Comment

Please put some massage to me :)